Урок 37-38
12.03.20
Тема. Трагічна творча біографія О. Довженка. "Щоденник"
Стати справжнім митцем — значить умерти. Цей трагічний парадокс українського пореволюційного відродження здійснився і на Довженкові, хоч був він ще найбільш щасливий із творців Розстріляного Відродження. Перші зрілі фільми Довженка — «Звенигора» (1928), «Арсенал» (1929), «Земля» (1930) — завоювали йому цілий світ; але відібрали Україну, підрізали його творчі крила, вкоротили йому віку.
Користуючись залізною завісою, маючи Довженка у себе в полоні в Москві, Росія так заховувала від світу трагедію Довженка, що її не помітили навіть найпалкіші прихильники його мистецтва в Європі й Америці. А оцінили його у вільному світі надзвичайно високо й щедро. У періодичній пресі і в товстих фахових курсах з історії кіно, нарешті, в постанові журі Міжнародної виставки в Брюсселі 1958 року Довженко визнаний як один із першого десятка провідних митців цілої 60-річної історії мистецтва фільму. «Перший поет кіно» — так назвав його Левіс Джекоб . «Земля» Довженка мала глибокий вплив на молодих кіно митців, зокрема Франції і Англії Це лише кілька прикладів із сотень. Довженка визнали в світі справді беззастережно.
12.03.20
Тема. Трагічна творча біографія О. Довженка. "Щоденник"
Стати справжнім митцем — значить умерти. Цей трагічний парадокс українського пореволюційного відродження здійснився і на Довженкові, хоч був він ще найбільш щасливий із творців Розстріляного Відродження. Перші зрілі фільми Довженка — «Звенигора» (1928), «Арсенал» (1929), «Земля» (1930) — завоювали йому цілий світ; але відібрали Україну, підрізали його творчі крила, вкоротили йому віку.
Користуючись залізною завісою, маючи Довженка у себе в полоні в Москві, Росія так заховувала від світу трагедію Довженка, що її не помітили навіть найпалкіші прихильники його мистецтва в Європі й Америці. А оцінили його у вільному світі надзвичайно високо й щедро. У періодичній пресі і в товстих фахових курсах з історії кіно, нарешті, в постанові журі Міжнародної виставки в Брюсселі 1958 року Довженко визнаний як один із першого десятка провідних митців цілої 60-річної історії мистецтва фільму. «Перший поет кіно» — так назвав його Левіс Джекоб . «Земля» Довженка мала глибокий вплив на молодих кіно митців, зокрема Франції і Англії Це лише кілька прикладів із сотень. Довженка визнали в світі справді беззастережно.
ЩОДЕННИК –
різновид мемуарної літератури, записи про переживання, думки й події в житті
якоїсь людини, зроблені нею самою у хронологічній послідовності. (Такими є
«Журнал» Т. Шевченка, «Записки студента» Є. Гребінки) Мемуари ( з фр. спогади)
– твори, в яких автор розповідає про події з особистого та суспільного життя.
Отже,
«Щоденник» О. Довженка – це приклад мемуарної літератури, де письменник
занотував свої переживання, думки, події власного життя та життя суспільства, у якому жив. «Щоденник»
написаний у публіцистичному стилі.
Завдання
Опрацювати матеріал в підручнику с. 164-168.
Домашнє завдання - виписати та вивчити визначення "публіцистика".
Домашнє завдання - виписати та вивчити визначення "публіцистика".
Перенлянути фільм "Щоденник"
Комментариев нет:
Отправить комментарий